onsdag 16. januar 2008

Endeleg!



No er eg her att. Endeleg kan eg starte og oppdatere bloggen, for no har eg kjøpt ny data. Digg!


Men kva skal ein seia?

Hmm, skulen er i gong att. Mykje å lære og mykje å ta tak i, vertfall når ein skal ha bra på heile ti eksamnar som eg har meldt meg opp i. So då er det ein lang veg og mykje jobb som skal til før ein kan pusta letta ut når sommarferien kjem ein gong. Men eg likar meg på Sonans, mykje bra lærarar som både klarer å motivere og lære meg mykje.

Dagen i dag...

I dag regnar det ute, kjipt. Skulle eigentleg ynskje at det var litt snø, men ein kan nok ikkje forvente seg so mykje. Men om den kjem, forsvinner den like uventa som den kom.
I dag er sjukt trøtt, la meg nok litt forseint i går. Men det har kanskje litt med det gråe og regnfulle veiret ogso.
I dag skal eg starta med eit bedre liv, haha:P. Eg og Eline skal vertfall melde oss inn i sats i dag, Eg gledar meg! Det blir digg.

Dagens song: Switchfoot med "Life and love and why"

Ha ein strålandes dag vidare:)

3 kommentarer:

Henriette sa...

Herlig med oppdateringer:) Kjipern med regn:( Her har det vært snø helt siden jeg kom opp etter ferien. Grattis med sats medlemskap, jeg og har meldt meg i på treningssenter. Får se hvordan det går:)

Hanne sa...

Hey! Grattis med ny data, ja! Det er vel deilig tenker jeg!
Og Sats, ja - ikke verst, ikke verst! Stolt av deg! Du får trene litt ekstra for oss andre sofagriser! ;)

Joachim Bjørge sa...

Woho!
Alle begynne å bli på nett igjen :)
Gratulere me ny data!
Ej skal faktisk legge dej til i rss-feeden min så ej e alltid oppdatert på bloggen din :D
Stikk på jan arne sin blogg for å finne henriette og trøen sine nye blogga :)