tirsdag 22. januar 2008

Tankar for 2008


2oo8


Kva vil eg med dette nye året som er i full gang for lenge sidan? Kva er mine forventningar, håp og mål for dette året? Lager derfor ej liste for dette.


- Ha det gøy


-Gjere det bra på skulen


- Trene på Sats


-Henge med venner


- Finne ut kva eg vil til hausten


- Søke på skule


-Prøve å komme inn på den skulen eg har lyst til


-Gå på opptaksprøve


- Finne ein ny stad og bu


-Spare pengar


- Vere eit godt medmenneske


- Lære meg sjølv å seie nei til ting av og til


Dette vår nokon av det mine ting for 2008. Har du nokon spesielle ting du har lyst å gjere i 2008?

2 kommentarer:

Hanne sa...

Ja, her var det mange gode mål, Silje Beate! Følg dem punkt for punkt, så tro jeg du går en fantastisk tid i møte! Lykke til med dine "nyttårsforsett"!

Henriette sa...

Det var bra forsett det. Jeg er med på å ha flere jobbe dager. Det hjalp i alle fall meg mye. Da jeg kom på skolen dagen etter fant jeg ut at jeg hadde gjort 30 oppgaver for mye, men jeg lærte i alle fall mye av det:-)