søndag 25. november 2007

På tide med ei lita oppdatering??

Hmm, ja det e nok på tide med ei oppdatering. Fy søren ej he vore ganske so lite flink med å oppdatere bloggen dei siste mnd. Men ej he mine unnskyldinga, hehe:P.
For det første e datan min ødelagt, og det e vel i bunn og grunn hovedgrunnen til at ej ikkje he fått gjort noke med denne bloggen. Men etter jul skal det bli ny data på mej, so det blir digg. Då skal det bli eit heidundrandes liv her på bloggen igjen. Hehe...:O

Det som skjer i livet mitt, e at ej går på Sonans å teke opp fag frå videregåande. Til 14 desember e ej ferdig med heile 7 eksamena, det skal bli digg å vere ferdig. He so langt hatt 3 av 7. Men glede mej mykje til den dagen ej e ferdig med alle, det skal bli gull for livet mitt. Ellers so går det mykje i jobbing på Mc D. Der ungane trur ej snakka svensk, hehe. Oslo folk, som ikkje forstår sei på dialekte og he fritak frå nynorsk, kjenne ej blir lettare provosert, hehe:P.

Det er var jo litt info om mitt kjære liv, ej skal prøve å komme med noken gøye innlegg i nærmaste framtid.

1 kommentar:

Ingrids sa...

Oppdatering! Det gleder mitt hjarte :) Gleder meg til du får ny pc og får oppdattert litt oftare..
Håper du har det flott!
Oslofolk, rare folk.. Det skulle ikkje vore lov med nynorsk fritak! Tenk om alle me nynorskfolk frå småstedane skulle ha kutta ut bokmålet!? Det hadde ikkje godt ann, kjenne i bli provosert saman med deg!