tirsdag 3. juli 2007

Min summar i Oslo


Ja, no har eg altso flytta inn i 10b, Sofiesgate 10 b faktisk. Her skal eg bu det neste året ilag med Eline og Elise. Dei har ikkje flytta inn enda, o då bur eg her aleine so lenge, noko som etter forholda går veldig bra, litt einsamt av og til, men det får ein berre leve med for ei lita stund. No når eg bur her aleine kan eg vere meg sjølv fullt ut, det betyr at eg kan rote so mykje eg vil, å eg skal ikkje legge skjul at å rote, det er noko eg gjer heile tida, Men det er bra eg får rote so mykje eg vil no, når eg bur her aleine, so kan eg byrje å rydde når Eline og Elise flyttar inn,
Ellers enn å rote i 10b, bruker eg veldig mykje av tida mi på å jobbe på Mc Donalds. Ellers er det lite anna eg bruker tida mi på. Hehe, bra liv tenkjer du kanskje. Haha, livet er vertfall flott:P.

1 kommentar:

Gunhild sa...

Grattis me ny blogg Silje Beate. Glede mæ t å følg me på livet ditt i Oslo:)